Tentang "Celebrity Showdown"

Dua-dua merupakan tokoh rosak akhlak dalam bidang masing-masing.Tak kisah la kalau Gaahl minum darah dan Azwan Ali minum fruit punch dalam majlis rosak akhlak masing-masing,tapi kedua-duanya mempunyai tanggungjawab yang sama iaitu untuk cuba sedaya upaya merosakkan akhlak orang ramai.Cuma cara saja yang berbeza.Gaahl mungkin ada zine black metal dan banyak gambar-gambarnya akan keluar di media tersebut.Mungkin sesetengah orang saja yang akan baca zine black metal.Tapi Azwan Ali lebih dasyhat, zine mengumpatnya memang dapat liputan meluas, kat kedai majalah semua ada.Kadang-kadang siaran langsung.Jadi memang Gaahl dari kumpulan Gorgoroth ni tiada tandingan untuk Azwan Ali lebih-lebih lagi di Malaysia ni.

p/s : kenapa astro bodoh sangat buat balik rancangan Raja Transgender Malaysia ni? Nama rancangan tak boleh macam sial lagi ke? Amboi..amboi..amboi..?? Cibet sungguh.

Ulasan

  1. Saya tonton rancangan Amboi Amboi Amboi sebab kelakar! Mana nak cari manusia yang boleh pakai perumpamaan seperti 'mulut puaka' dan 'mulut longkang busuk'dalam temuramah?!

    Jangan lupa pembantunya si Bulan Jamaica!

    Hua Hua Hua! )

    BalasPadam
  2. hahahah..i thought u suka azwan ali..semua dialog dia u hafal

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular